Сервисирање на ИТ Опрема
Секоја ИТ опрема е развиена со оглед на ограничувањето на неговиот животен век.
Има 4 опции:
- Одржување на ИТ опрема самостојно;
- Заменете ја ИТ опремата со нова
- Продолжете го гарантниот период за купување на услужен пакет од производителот на ИТ опрема
- клучување на договор за одржување поправка и поправка на ИТ опрема (М & Р) со услуги на ИЦЛ
Одржување и поправка на ИТ услугите на ИЦЛ услуги ги вклучуваат следниве опции:
• Мулти-продавач на техничка поддршка на софтверски и хардверски комплекси;
• Гаранција и пост-гаранција за поправка на ИТ опрема
• Модернизација на ИТ опрема
• Спроведување на посебни контроли и истражувања
• Поддршка на Центарот за услуги на ИЦЛ Услуги
Видови на опрема опфатени со договорот за М & Р на услуги на ИЦЛ:
• Сервери и ИТ системи
• складишта за ДСС и ленти
• Активна опрема за мрежно поврзување
• Лаптопи, персонални компјутери и компјутерски компјутери сè-во-едно
• Принтери, MFD и машини за копирање
• ПОС терминали и станици за самопослужување
• Монитори и ЛЦД панели